מועדי הזמנה, אספקה וחלוקה

אנחנו מגיעים לכל אזור פעם בשבוע ביום החלוקה

את קטיף התוצרת יש להזמין החלוקה לאזורך

חלוקה בשלישי

הזמנה עד יום ראשון
₪35
25 חינם בהזמנה מעל 350 ₪
  • תל אביב דרומית לירקון
  • רמת גן, גבעתיים
  • בני ברק

חלוקה ברביעי

הזמנה עד יום שני
₪35
25 חינם בהזמנה מעל 350 ₪
  • חולון, בת-ים
  • ראשון לציון, רחובות, נס ציונה
  • ירושלים, מבשרת ציון

חלוקה בחמישי

הזמנה עד יום שלישי
₪35
25 חינם בהזמנה מעל 350 ₪
  • רעננה, הרצליה, הוד השרון
  • רמת השרון, פתח תקווה
  • יהוד, סביון, קרית אונו

רחבי הארץ

הזמנה עד יום ראשון
35 לא מתאים לפריטים עדינים
  • שילוח חיצוני
  • קטלוג מוגבל
  • ערים מרכזיות
  • חלוקה בשלישי או רביעי
בתיאום

הערות לכל האזורים

  • חובה לאפשר השארת המשלוח בפתח הבית
  • משלוח שיוחזר יחוייב בדמי משלוח
  • אין החזרות לתוצרת טריה, בכל מקרה או עניין, נא ליצור עימנו קשר
  • שינויים, ביטולים והקפאות יתקבלו עד 10 בבוקר ביום שלפני החלוקה ולא לאחר מכן

תשובות לשאלות נפוצות בנושא משלוחים

כן, לאחר שנים של נסיון גילינו שמאמץ שבועי מספק את כל צרכי המשפחה באופן אידיאלי.
מצד אחד זה דורש תכנון ומחשבה מקדימה לביתך, ומצד שני יש לכך המון יתרונות נהדרים:

  • חסכון בעלויות המשלוח
  • תכנון מראש מאפשר קנייה מושכלת יותר
  • מנוי שבועי קבוע מוריד מעליכם עול יומיומי של רענון המלאי בבית

 

המשלוח מגיע במהלך היום, פעם ראשונה בתיאום טלפוני של כשעה לפני ההגעה.
בתוך אזורי החלוקה הרגילים אין אפשרות לתאם מועד הגעה מסויים.

אין צורך לחכות לשליח בבית אך חובה להשאיר אפשרות להשארת הארגז על מפתן הדלת (כלומר, באחריות המזמין לוודא כתובת מדוייקת כולל קוד אינטרקום ומקום מוצל להשארת הארגז)

אך אנו עושים מאמצים להשאיר את סדר החלוקה קבוע, כך שלאחר כמה משלוחים ניתן להכיר ולצפות את מועד ההגעה הרגיל לביתך, שגם תמיד יכול להשתנות.

נשמח מאד לשמוע מכם, אנא צרו קשר באמצעות הטופס באתר.

אפשר גם להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בין השעות 9  ל- 16 בימים א' עד ה' 072-252-2271.

במקרים דחופים שבהם עונה שירות ההודעות ניתן לבקש כי ישלחו עבורכם הודעת סמס לנהג לבירור מצב המשלוח.